28 maj 2012

NORTHWEST FOLKLIFE FESTIVAL

I söndags när vi kom hem var jag inte så mänsklig, Nina hade glömt sin väska med alla pass och allting i bussen, men som tur var fick dom tag i busschauffören och den kom tillbaka till Seattle i tryggt förvar. Vi körde Stigs helfräscha cab och jobbade hårt för att få ner taket! Det gick inte så bra!

Vi kom hem till Emma och Mickis och åt så vi höll på att spy, eller rättare sagt, hela dagen gick åt för att äta. Det fanns inget stopp på någon av oss nästan, fyfasiken. Men det är väl så det ska vara?!

Idag är det Memorial day, en röd dag för att ära alla soldater som dött i krigen. Denna helg har det varit en festival nere på Seattle center - northwest folklife festival så jag och Stig gick ner dit och träffa Mickis, sedan kom även Anna och Amanda, samt Nina och Emelie. Det var väldigt speciellt, speciella människor. Påminde om cityfestivalen, fast inga bra band spelade. Kul att sitta där och kolla på människor, gräset flödade så människor gjorde rätt så roliga grejer..






Gick hem för jag var schemalagd till 5, men behövde inte börja förens vid kvart i åtta så jobbade jag till kvart över 9. rätt nice. nu sitter jag och lyssnar på P3 dokumentär och bara chillar.

Inga kommentarer: