2 maj 2012

ONSDAG KVÄLL

Drawing och sketchingskurs där man får drawa och sketcha i en timme av tre känns rätt meningslöst. Vår gubbe till lärare var gullig i början, jättecharmig till och med. Men nu, när man är trött och slut och helst av allt kanske skulle vilja sitta och rita, prata med tjejerna och lyssna på musik, nej då ska han berätta alla sina historier som handlar om allt mellan himmel och jord, förutom det han började prata om..

Missförstå mig inte, jag älskar att prata med människor och att lyssna. Jag är inte bra på att ställa frågor så i vanliga fall gillar jag när man maler på. MEN! Monologer är inget för mig!! Jag vill ha en dialog, och om jag vill, kunna ställa följdfrågor osv. Jamen ni förstår principen. Jaja, bara tre gånger kvar!!

Nu kom jag precis hem och har tänt alla värmeljusen i mitt rum. Super mysigt blev det. Måste ju ta vara på att jag äntligen har superstädat rum!!

Inga kommentarer: