23 maj 2012

ONSDAG

Idag på rasten åkte jag hem till Emma och hjälpte henne att göra slingor. Sa att jag hade gjort det förut, men det hade jag inte. hehehehe.. skojja, haha jag har gjort det förut. men det var längesen så nervös var jag ändå. Och är man den som färgar håret på någon är man ju den som får ta skiten om det blir fel. Det blev det som tur inte, det blev assnyggt så den high fivear vi på. Fick även med mig typ en halv garderob hem med kläder som hon rensat ut. Toppenbra!

Åt även lite lunch där innan det var dags att åka och hämta E, hade läxa till ritkursen att rita vad som helst så försökte rita en giraff, utan linjer. ja.. den vart väl sådär. ikväll ska vi rita kroki... jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det.. får hoppas att det är någon snygg grabb... fast det är det nog inte.. och ja, det är väl rätt bra egentligen med tanke på vilka fnittattacker vi brukar få på kursen. Är riktigt trött också så får hoppas att jag håller mig såhär och inte övertröttheten tar över.

Fick en fin komplimang av E idag; Hanna.. I love you because you have a nice necklace... ja ja, det är ju bättre än inget iallafall ;)

Inga kommentarer: