16 maj 2012

"LÅT OSS TALA OM HAMBURGARE!"

Ni kan inte förstå min lycka att klassen är slut nästa vecka.. Åh, och ni vet hur det är. Börjar man störa sig på nånting så växer det och blir större och större. Hur som. En gång till klarar jag. Idag prata vi om allt ifrån hamburgare, ikea-lampor, toalett besök och vilka länder som har euro.. Japp.. jag går förövrigt en ritkurs.. om nu någon missat det.

Blev lite arg på gubben så rev sönder min teckning och ritade av starbuckskvinnan istället. HAHA. Tempramentet som jag ibland får..

När vi skulle åka hem vart jag livrädd för varningstriangeln började lysa och sa att kylarväskan var låg. Jag har verkligen noll koll på sånt. Visst, man fick kolla sånt på uppkörningen men hur mycket memorerades? Med lite hjälp av Emelie och min värdpappa löste vi iallafall problemet och när jag kört ett tag blev den normal. Ibland har den där bilen ett eget liv känns det som.

Inga kommentarer: