6 maj 2012

TAKE ME OUT TO THE BALLGAME

Igår efter matchen så åt jag middag med Emma, Elin och Linn på ett ställe som hette The Crab Pot. Alltså.. såååå god mat. Jag kunde inte sluta äta, trots att jag var så mätt. Ditt blir det att gå flera gånger och nästa gång ska jag nog faktiskt ta krabba!

Efteråt åkte jag och Emma hem till henne, vi fick vår favoritbusschaufför och när vi kom hem slog vi på peter pan och somnade gott till den.

Kl. 9 ringde klockan för vi skulle vara duktiga och ta oss till gymmet. När vi väl kom dit var det stängt.. helt plötsligt blev det jättestressigt för vi var tvungna att båda duscha och fixa oss. Men vi åkte iallafall hem till Emma, duscha och fixa oss fort som fasiken innan vi tog tåget tillbaka till stadium station och mötta upp Elin, Emelie och en ny tjej som heter Nina.

Första baseball matchen- check! Kan väl inte säga att det var det mest spännande jag skådat. Men dom fick en homerun iallafall och dom vann med 5-1 så det var ju kul. Seattles lag är kända för att vara rätt så dåliga.

Tog bara lite bilder med ipoden så dom är sämst. Hoppas på att Emma kan skicka lite bättre sedan. Ni får nöja er med dessa sålänge.





Vi fixade även så vi fick sitta på 7e raden sista delen av spelet. Lyckliga tjejer. Vi var på väg därifrån men bad en man ta kort på oss som jobbade där och hans fru var svensk så han tog oss till asbra platser så vi stannade hela matchen. Ibland är det gött att vara svensk! 

Inga kommentarer: