11 maj 2012

FREDAGSMYS 2.0

Gick hem till Emelie och åt en gourmet middag bestående av. havregrynsgröt. vi skrattade lite åt oss själva. så mycket för fredagsmys?! Åkte hem till Emma och Mickis där Mickis mamma och bror var så det var roligt att få träffa dom! Dessutom hade Macke grillat så jag fick uppgradera fredagsmyset till fredagsmys 2.0 med kött och potatissallad! åh det var ljuvligt må jag säga. Toppades med ett glas Oboy. Då mådde jag bra.

Kom precis hem och nu ska jag kolla på svensson svensson, underbara program. skrattar ju typ ihjäl mig.. eller kanske inte. men nästan! Förövrigt ska vi snart boka Vancouver om två helger. PARTY PARTYYYYYY! Så jävla taggad så det finns inte. Sista gången. Sorgligt.. Men sant. Men satan vad vi ska köra all in då! Älskade Vancan! 


Inga kommentarer: