7 maj 2012

SANNINGEN ÄR..

Men snälla någon. Nu är klockan halv ett. När jag kom hem vid 11 höll jag på att somna. Vad är det med datans kraft som gör så att det är omöjligt att lägga sig och sova?! kommer hata mig själv imorgon bitti...

Jobbad typ tre timmar ikväll, rätt nice. Har ett korttidsmål nu och det är att stärka mitt band med E igen. Jag försöker så gott jag kan men denna vecka ska jag gå in 120%. Jag ska vara världens bästa au pair och verkligen jobba på mitt tålamod. Vi får väl se hur det går!

Åkte hem till Emma efter jobbet. Körde golfen hela vägen dit (manuell). stolt tjej. har bara kört den kortare sträckor tidigare men växlingen sitter i ryggmärgen. lite ryckigt är det måste jag medge, men jag kan fortfarande köra wiiie. Emma hade iallafall svenskt bröd från IKEA som var precis som polarbröd, dom där runda tjocka. Inte nog med det.. Hon hade riktigt skinka, och herrgårdsost. Måste jag säga mer än att jag och Emelie gjorde en njutningsdans där i hennes kök?! Helt sjukt vad mat kan betyda mycket.

NU SKA JAG SMÄLLA IHOP DATAN! godnatt!

Inga kommentarer: