8 maj 2012

RESEMÅNADEN

Nu är äntligen min resemånad bestämd till 100% och det känns helt underbart! Någon som är nyfiken på mina planer? Här kommer dom:

1-4 augusti: LA
4-18 augusti: Bussresa från San Francisco - NYC över hela södra USA med stopp som Grand Canyon, White Sands, Austin, New Orleans, Washington DC m.m.
18-20 augusti: NYC
20- 23 augusti: Newport, Rhode Island
23-31 augusti: Seattle

Jag kommer alltså tillbringa en sista vecka i staden där allt börja och den 31 eller 1 september kommer jag förmodligen vara på svensk mark igen, beroende på om jag får flygbiljetten den 30 eller 31 augusti!

Jag är superexcited, även fast det såklart är läskigt hur nära inpå det är. Har bokat alla desposition till hostellena så jag vet att jag kan bo där. Så fort mina skattepengar kommer ska jag boka flyg och betala det sista på bussresan. wiiie



1 kommentar:

nela sa...

åååh.. jag är så glad att du kommer till nyc! om jag är kvar här när du kommer hade det varit superkul att se dig igen!

welcome back to the apple! :)
xoxo!