14 maj 2012

EN SOLIG DAG I MAJ

Riktig lyx helg har detta varit. Idag ställde jag och Emma klockan på 10. Men, hör och häpna. Jag vaknade 8.45. Inte nog  med det. Emma stensov. Jag vakna alltså innan Emma. Detta mina kära vänner, har ALDRIG hänt förr! Vi bestämde oss snabbt att denna vackra dag skulle inledas med pannkakor. Så det gjorde den! Emma fick dock springa runt hela kvarteret och leta efter ägg. Men det var det värt. Vi fick våra pannkakor tillslut!

Åkte in till stan, träffa Emelie, satt i den döheta solen, letade nånstans att äta och vi endade upp där vi åt förra lördagen. Riktigt gott var det idag igen! Elin kom dit och vi gick tillbaka. Åkte hem, så kom min värdpappa och frågade om jag fått smset.. Vilket jag inte fått.. eftersom min mobil alltid döör. åååh. Iallafall fick jag tre timmars extra ledigt så började inte förens 8! GILLA!

Åkte hem till Emma och vi åt varma mackor osv tills jag började jobba. La tjejerna direkt när jag kom hem sen har jag setat här. Inte helt fel med andra ord!












Inga kommentarer: