20 maj 2012

SÖNDAG

Vaknade 7 imorse.. klarvaken. Spenderade en halv timme på facebook och läste bloggar innan jag insåg att jag inte kan gå upp kl. 7 en söndag morgon... Somnade därför om och fick sova ungefär en timme till tills Emelie kom över vid halv tio, vi gjorde gröt och åt jordgubbar och hade det gött. Hon följde med mig och tankade lite, sedan åkte vi hem.

Jag hann se att avsnitt greys och skypa med finaste, bästaste, saknade Palle innan det var dags att göra sig iordning för au pair mötet. Det var helt okej att bowla. Det bästa av allt, jag kom tvåa! HANNA KOM TVÅA! Helt sjukt.. Dock var Amanda i vårat lag som fick 4 strikes irad och typ sammanlagt 6 eller 7 strikes.

Åkte ner till stan och inhandlade nästa helgs vancouver outfits sedan åt Emelie innan vi åkte hem till Emma och Mickis och kollade på sex and the city 2. Nice söndag faktiskt. Trots att regnet kommit tillbaka efter ett uppehåll på 3 veckor!

Kollade dock wheather forecasten och det ser ut som att helgen i Vancouver kommer bli ASNICE om det håller i sig. Runt 20 grader och mesta dels sol. WIIIHOOOW!

Inga kommentarer: