18 maj 2012

FRIDAY

Friday friday friday. Idag åkte min värdfamilj iväg så jag slutade vid tre. Inte allt för hård dag med andra ord. Nu har jag hela helgen ledigt, förutom ett dumt au pair möte på söndag. Vi ska bowla dock, så det kanske blir lite kul. betona lite ;)

Helt sjukt egentligen. Vi har ju au pair möte en gång i månaden, och det känns som att vi alltid har au pair möte.. Denna tanke slår mig då.. efter söndag.. så är det bara 2 au pair möten kvar... sjukt...

Åkte hem till Emma och Mickis på eftermiddagen, alltså deras värdbarn är nog denna jords största charmtroll. Axel har precis lärt sig prata, och det finaste av allt. HAN KAN MITT NAMN! Han har sagt det en gång förut, men idag hade han sagt det jättemycket och när jag kom kunde han till och med peka på mig och säga Hanna. Lekte lite med dom och sen laga mickis köttfärssås. Har ätit det en gång under detta år..

Åkte med Mickis och köpte glass, återförenades äntligen med mina kära vänner ben & jerry igen. Det var inte igår. Sedan kika vi eurotrip och jag åkte hemåt. Läskigt att vara i huset helt själv. Blir paranoid som satan när jag är ensam hemma.. Speciellt när huset har fler än en våning.. Så nu ska jag sova, njuta av att inte vakna upp av något på övervåningen (Förhoppningsvis.....) och njuta av en helledig helg.

Inga kommentarer: