21 maj 2012

PILATES

Pilates passet var jättekul. Jobbigt som bara den, men riktigt kul! Nånting jag älskar här är att instruktörerna är så personliga, dom kommer fram, pratar, berömmer, ger feedback osv. Det gör att träningen känns mycket roligare. Jag är en sån person som vill vara bra på saker utan att träna, annars tappar jag motivationen. Men har jag en bra instruktör som får mig att inse att jag faktiskt är nybörjare och det inte är fel att inte kunna göra alla övningar fullt ut men ger mig beröm ändå så blir det mycket roligare än om man skulle vara en i mängden och gå hem och grubbla över hur dålig man var.

Igår kväll fick jag en riktig saknadsattack. Det är svårt att förklara, man saknar folk hela tiden. Men det är en rätt lätt saknad. Saknad som innebär; jag skulle vilja göra detta med dig eller ha dig här. Men ibland kickar en saknad in som inte bara säger, utan skriker; JAG BEHÖVER DIG HÄR! Så fick jag efter min mamma igår! Min första riktigt riktiga saknad efter mamma. Även fast familjen är de jag saknar allra mest och saknar varje dag, så var denna saknad helt annorlunda. Svårt att förklara. 10 poäng om ni förstår vad jag menar haha.

Nu ska jag kolla på grey´s anatomy och hoppas att jag kommer kunna ta mig ur sängen imorgonbitti!

Inga kommentarer: