2 maj 2012

1 MAJ

Det var två viktiga saker som hände igår!

Dels, var det min födelsedag, hihihihi. Rätt värdelöst att fylla 20 här för det är ju som att fylla 17 igen. Men men, det gör jag iallafall! Som magda sa; fortsätt åk till Canada! haha! Sen har jag lite 20 års ångest. Känns som igår man var 10, och om 10 år är jag 30 aaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Och dels firade jag att jag varit här 9 månader. Maj,juni och juli kvar. Helt sjukt...

Gårdagen började med att jag skypa med pappa, sen var jag bjuden till Emelie på morgonen, hon sa bara att jag inte skulle äta nån frukost och kommer över runt 9.20 så det gjorde jag. Då hade gullungen varit och köpt bagels och gjort frukttallrik och nyponsoppa. Så himla gott! Vid 11 gick jag hem och skypa med mamma, stefan, patrik, rebecca, daniel och mathias. Dom sjöng för mig och lite sådär. Jättemysigt var det.

Jobbade till kl.6 då gick jag och min värdfamilj till en resturang här uppe på queen anne, sedan öppnade jag lite presenter hemma. Hade dessutom fått från mamma hemma i sverige men min värdfamilj hade gömt den till idag. Vart så glad!

Emma kom över och fick äntligen träffa mina värdföräldrar efter 8 månader typ! haha bättre sent än aldrig ;) Sen kolla vi på hangover 2 hos Emelie med henne och Elin och Emma följde med hem till mig och sov. Myspys, även om vi låg och pratade jättelänge och jag inte kunde sova för jag hade druckit espresso, haha!

Jättebra födelsedag iallafall, även fast det självklart kändes konstigt att inte vara hemma med sin riktiga familj, men min extra familj här, värdfamiljen och vännerna tog så väl hand om mig så jag är nöjd och glad ändå!

1 kommentar:

a sa...

glömde du inte ett skypesamtal???:O