22 maj 2012

STARREBARRE

Det var ett jäkla tjat gällande spindlar just nu. Men, tror ni inte, att när jag ligger i sängen och läser om spindelfobier ser jag något svart i ögonvrån?! Den spann sig ner mot min säng.. Jag bokstavligen kastade mig ur sängen och ringde i panik till Emelie. Med henne i telefonen tog jag tillslut en burk och kunde fånga den. Åååh, är fortfarande helt uppe i varv och livrädd. 3 spindeln inom loppet av 24 timmar..

Ikväll träffade jag Emelie, emma, amanda och elin på starbucks. första gången på länge vi hade starbucks häng så det var jättemysigt. första gången på typ två månader jag träffade amanda, det är ju sjukt haha!

Imorgon ska jag åka ut till Emma på rasten och se om jag kan bli några klädesplagg rikare. Hon har nämligen rensat ut sin garderob. Jippie!

nu ska jag kolla på grey´s, sänka pulsen lite och försöka sova!

Inga kommentarer: