3 maj 2012

DINOSAUR

Ännu en dag börjar lida mot sitt slut, eller om det är nu den börjar? Det vet jag inte. Det har varit en bra dag faktiskt. Jag och E åkte som sagt till Burke museum. Måste dock åka dit själv någongång så jag får lära mig lite också för E är inte så intresserad om vad saker faktiskt handlar om utan bara att titta. Älskar stenåldern, dinosaurier osv så Burke Museum är perfekt!

E är inne i en fas så hon bråkar nästan hela tiden med mig nu. Ungefär som det var i början när jag kom, om ni minns hur det var. Det är ju rätt så löjligt att bli sårad av en 4 åring, men vissa saker hon säger gör faktiskt ont. Även om jag vet att så fort hon lugnat ner sig kommer hon vara världens gulligaste igen.

En sak hon sa iallafall, som jag bara tyckte var kul, var; "Hanna, du är den elakaste människan i hela världen. Vet du hur mycket jag tycker om dig... från Seattle till Seattle. HMPH!" Sen gick hon iväg haha!

Nu har vi precis ätit och jag väntar på att Emelie ska lägga sina värdbarn sen ska jag gå över dit och kolla på unga läkare och mysa!


Inga kommentarer: