2 maj 2012

ONSDAG

Imorse lyssnade tjejerna på mig klockrent, allt flöt på smärtfritt och jag tycker minsann att Emma kan få sova här oftare. För bara att dom visste att Emma var nere i källaren och sov gjorde dom bubbliga och lydiga haha. Det gillas. Var lite stressad för A började en timme tidigare idag, men det gick utan problem.

Åkte hem, klev i hundbajs och blev asförbannad. Som tur är har jag världens bästa kompis som gick hem från gymmet bara för att ge mig hennes skor, tack Emelie. Guldvärt! Efter ett helt okej pass på gymmet med tanke på att jag inte varit där sen förra måndagen gick jag hem, visade stolt upp mitt nystädade rum för Emelie som fick sig en chock!

Hämtade upp E, då hade det goda humöret från morgonen försvunnit. Men vi lekte på lite ändå och trots någon  liten fight från henne så gick det bra. Hämtade A, och så hade vi picknick i trädgården, och nu är kl. 4.30 och jag har slutat. Älskar onsdagar!!
Hahaha, älskar den här låten och älskar hitta nemo! Älskar dessutom 9gag! gör mina dagar lite bättre!

Inga kommentarer: