19 maj 2012

SNOQUALMIE FALLS

Imorse när jag vakna hade jag inga alls planer för dagen. Men eftersom jag har tillgång till bil ville jag gärna åka på utflykt. Hörde med Emelie, Mickis och Emma och dom var på. Så vi åkte till snoqualmie falls, sedan åkte vi och hika på ett berg som heter Tiger Mountain. Jättefint var det verkligen.





Till middag lagade jag, Emelie och stig lax,klyftpotatis och det bästa av allt. BEARNAISESÅS! Höll på att dö av lycka. Jag och emelie hyrde film så jag somnade till den. nu är jag astrött så ska bara avsluta detta inlägg som jag jobbat på i 7 timmar typ.. godnatt

1 kommentar:

Emma sa...

Åhh, jag vill så gärna åka som Au Pair och om jag gör det så blir det nästa år. Men jag har en massa frågor: Var du jätte duktig på engelska när du åkte? Hur funkar det när man åker, alltså bokar man biljetter själv och vart åker man osv.. ?