14 maj 2012

5-14-12

Vaknade imorse och ville kasta mobilen i väggen. Jag var så sjukt trött. Men såfort jag kommit upp på fötter piggna jag till. Dessutom vart jag först besviken för jag brukar se om solen skiner, men såg inte det idag, så trodde vädret hade ljugigt. Men icke sa nicke. Strålande sol idag också och 80 f! Älskart!

Så efter lite skype med mamma, och sedan pappa så tog Emma (hädanefter kallad stig haha ;)) och emelie och  vi tog bilen ut till Alki en snabbis. Hann verkligen inte vara där länge men lite är bättre än inget. Åkte och hämta E, vi gick hem och åt lite snack sedan gick vi bort till lekplatsen och lekte tills det var dags att hämta A. Vi gick alla tre till starbucks och tog en liten dricka i värmen. Mötte Emelie på vägen hem, mina tjejer är tokiga i henne så satt vid henne i fem minuter innan det var dags att gå hem och äta snack innan deras simning.

Går inte att förklara hur underbart detta väder är och vilket underverk det gör!

Nu ska jag börja med maten!

Inga kommentarer: