16 maj 2012

ONSDAG

Hade kanske tråkigaste konditionspasset i historien för min ipod tog slut på batteri precis när jag klev upp på crosstrainern. KUL!!! Emelie och jag stog och småprata lite först, men sen svek hon mig för musiken, vilket är helt förståeligt.. Men men, klarade av det också och så körde vi lite extra styrka.

Idag har A early dismissal vilket innebär att jag ska hämta henne två timmar tidigare. Tog en liten nap på 30 minuter vilket var superskönt. Är alltid lite rädd för naps, men när dom behövs så behövs dom liksom. Har ju världens längsta, tråkigaste ritkurs ikväll så man kan ju inte döma mig ;D

Håller nu tummarna att tjejerna vill vara ute och leka i eftermiddagen. Idag är troligen sista dagen det är så här varmt, nu ska det coola av lite framåt helgen. Så detta måste tas vara på!



Inga kommentarer: