12 april 2012

TUMME UPP DAG

Har haft en grymt bra dag idag. Vaknade av mig själv kvart i tio, helt utvilad men låg kvar i sängen och kolla instagram, facebook och läste lite. Vid halv elva gick jag upp och gjorde mig iordning för jobbet. Klockan elva kom E och min värdpappa hem och jag hade ringt Elin och fixat en liten playdate så vi åkte bort till Magnolia, vi lekte lite i parken, (där ska vi förövrigt grilla i sommar, big måste!!), åkte och hämta hennes äldsta värdbarn och åkte hem till dom och åt lunch.

Sedan åkte jag hem med E, vi lekte lite innan det var dags att hämta A. Hon var en riktig solstråle idag och vi har bara haft det så himla mysigt. Vi läste en bok om titanic.. jag började gråta hahaha. blödig tjej, gjorde tack kort och efter middagen gick vi på promenad. Gulligaste kommentaren när E sprang i förväg med sin dockvagn. A till mig; "Hanna, jag blir så lycklig när jag ser att E har så roligt" hahah det lät för sött.

Vid 8 kom min värdmamma hem och jag gick till gymmet med Emelie, körde riktigt hårt, nu jävlar är det nya fräscha tag igen. Jag vet ju att jag kan och nu är jag motiverad! Om sanningen ska fram är jag mer taggad på att gå dit på kvällarna än mitt på dagen, men här på kvällarna har jag ju alltid massa saker att göra och människor att träffa. Hm, kanske ska försöka klämma in två kvällar och en dag på något sätt..

Min värdpappa åkte till Sverige idag för en snabbvisit, är lite avundsjuk faktiskt!! Vill också på en snabbvisit!


Inga kommentarer: