1 april 2012

4-1-12

Skypade med mamma precis när jag kom hem från San Diego. Fick bland annat ta en titt i kylskåpet.. att det kunde vara så känslosamt?!?!?! och "träffa" den nya familjemedlemmen Tabasco. Min extra bror Mathias har nämligen blivit med Orm så det var spännande värre.

Tog en nap, eller ja, sov i ungefär 3 timmar efter det. Sov sjukt dåligt i natt och gick upp klockan fyra så det var välbehövligt. Om 20 minuter börjar jag jobba, sedan när jag lagt tjejerna ska jag uppdatera er med min sista dag i San Diego och bilder!

8 månader i USA idag förresten. Bara april, maj, juni och juli kvar innan min resemånad börjar. 18 helger har jag räknat ut. Sjukt! Vet inte vad jag känner för det, en del av mig skriker NEJ NEJ NEJ. Medans en annan del av mig är redo för att det ska vara 31 juli nu. Konstigt det där. Jaja, en sak är säker och det är att jag ska försöka njuta så mycket jag bara kan av mina sista månader i Seattle!

Inga kommentarer: