24 april 2012

INGEN RAST OCH INGEN RO

Tisdagar är ju i vanliga fall min sleepin dag. men icke denna vecka, för denna vecka finns bara en PRIO 1! Det stavas P-A-U-L-I-N-A H-Å-K-A-N-S-S-O-N!! Jag och Emelie tog bussen vid halv tio för att träffa denna pingla på starrebarre. Vart en lunch på Pf Changs med dom två, + emma och hennes kompisar Jonna och Filip samt vår Amerikanare him self Garret! Fick rusa lite tidigare för jag var så rädd för att komma försent.

Stod och vänta på min buss och vilka dyker upp då? E och min värdpappa så då försvann oron. Jobbade till tio i fem och då åkte jag ner på stan igen och träffa Palle. Vid halv åtta var hela gänget på 13 personer som skulle ha avskedsmiddag för Palle på cheesecake. Åt god BBQ-lax. Lämnade över vårat hemliga projekt till Palle som var en scrapbook (dvs. alla "tv-tittande"& "myskvällar" hos Emelie och Emma). Vart massa asgarv också, går inte ens att sammanfatta allt!!

Imorgon har jag också fullt upp, ska ner till DT igen och träffa Palle.... vill inte ens tänka på det. Och på kvällen blir det COLDPLAY konsert. Blir nog inte mycket bloggande imorgon med andra ord.

Nu ska jag och mitt tunga hjärta försöka sova. Är trött som en åsna.

Hahaha bästa kommentaren fick jag från A idag. Vi körde "knock knock" skämt.
A: "Knock knock.."
Jag:"who´s there?"
A: "Every animal in the world goes.."
Jag:" every animal in the world goes who?
A:"no every animal in the world goes mooo"

Jag: "Men jag har väl aldrig hört en gris som säger muuuu?!"
A: " Men Hanna, då har du väl aldrig varit på Island..."
hahahah så jävla kul! Hon börjar bli så rolig och förstå ironi och skämt! löööve it!

Inga kommentarer: