9 april 2012

END OF THE DAY

Arbetskvällen gick som smort, fick order om att lägga tjejerna tidigt så det gjorde jag. Dom var så trötta så dom somna på ett kick! Mina värdföräldrar kom hem vid halv tio, en timme tidigare än jag väntat så jag sprang över till Emelie och fick se hennes bilder från LA och när hennes familj var här. Sedan kollade vi på unga läkare och bara mös.

Har saknat henne så sjukt mycket, men det blir väl så när man träffas i princip varje dag! Ser inte framemot nästa vecka då både Emelie, Emma och Paulina kommer vara på Hawaii! Jag och Mickis ska iallafall gå på bio, och kolla på Harry Potter så jag har ju lite att se framemot iallafall och jag är glad att jag har henne kvar här!

Har haft mycket tankar ikväll på de resterande månaderna jag har kvar här borta, men också framtiden med alla planer och drömmar. Men nu börjar dom klara upp sig lite. Så mycket, och så starkt som jag känner här borta har jag aldrig varit med om. Varenda liten känsla blir 1000x starkare!

Nu ska jag sova för det är alldeles för sent för mitt eget bästa!

Bild från i fredags!

Inga kommentarer: