5 april 2012

EGGHUNT

Egghunten var helt hysterisk. Önskar att jag tog med kameran. Runt 20 barn sprang runt i trädgården och letade efter ägg, lekte lekar, åt godis och munkar och var höga på socker. I bilen hem satt E och A och klaga på hur ont i magen dom hade, haha så jävla söta, undrar varför liksom ;)

Snart ska vi äta födelsedags middag, vi skulle gått ut på resturang men eftersom tjejerna fick lite för mycket godis så skippar vi det och äter här hemma istället! :)

Hoppas alla i Sverige hade en fin skärtorsdag och får en fortsatt bra påskhelg. Här i staterna ska jag få uppleva min första judiska påsk, nämligen Passover. På lördag ska vi ha en riktig Seder med massor av folk. Det ska bli roligt. En sak som jag är så himla glad över är att jag är i en familj med en annan religion så jag får inblick i den och andra perspektiv. Något jag kan rekommendera om man är intresserad av religion och kulturer! :)


Inga kommentarer: