4 april 2012

ONSDAG

Tog en långfrukost idag med bagel, havregrynsgröt, kaffe och juice. Försöke mysa upp nivån genom att läsa tidningen, men som den sanna svensk jag är så förstår jag mig inte på grejjen att inte ha häftstift i tidningen, den ramlar ju isär?! dessutom så hoppar repotagen och artiklarna fram och tillbaka och kan vara uppdelade i typ tre delar, vilket innebär att jag aldrig orkar läsa en hel artikel. Nej tacka vet jag VLT ;)

Ikväll börjar ritkursen, emma jag och emelie ska gå och fick även veta att Jessica ska gå den också, swedish maffia!!

förövrigt flagnar jag som bara den på de ställen jag brände mig på.. otroligt vackert och fräscht.. faaan.. har ju som policy att jag inte ska bränna mig längre.. det är ohälsosamt och fult.. men men, bättre lycka nästa gång solen dyker upp.

Inga kommentarer: