21 april 2012

THE LUCKY ONE

Åkte och åt ikväll, som vanligt haha. Det var jag och Mickis, två isländska tjejer och tre tjejer från Tjeckien. Vi åt på Pf changs, snyggaste servitörerna jag någonsin skådat. Jag och mickis dregglade mer över dom än om maten om man säger så ;)

Sen gick svenskarna och isländskarna på bio. tredje filmen på 10 dagar, rätt bra jobbat! The Lucky One såg vi, sjukt bra. Zac Efron är fööööööör snygg, jag menar verkligen föööööör snygg! Mhm, och i den rollen. Nej det var fasiken inte okej alltså!!

Nu ska jag sova, för är så sjukt trött efter nattens bravader. Hade nämligen två inneboende i mitt rum, herr och fru spindel så jag fick ta mitt pick och pack och sova i soffan.. Drömde mardrömmar hela natten och vaknade en gång i timmen typ. Det visade sig när vi vänta på bussen och åkte buss hem!

GODNATT!

Inga kommentarer: