28 april 2012

FREDAG-LÖRDAG

Åkte ner till stan igår efter jobbet. Det är ju en hel historia för sig själv, men låt mig säga såhär: det gick inte så bra! Hade "glömt" min mobil, så var tvungen att betala en parkering jag stått på i 10 minuter och letat mobil och biljett osv, och åka hem till QA igen. När jag kom hem hitta jag inte mobilen där heller, visar sig att den har hamnat i ett av klädesplaggena i min påse jag hade.. jävla skit..

Kom ner till stan vid 9 iallafall, mötte snabbt upp Mickis och de isländska tjejerna innan vi åkte till Space Needle och hämta upp Emma, Jonna och Filip. Så åkte vi upp till Kerry Park, sedan hem till EMTE BAKER!h hahhaa "hem till"... och prata och sov.

Imorse så gick vi upp och åt frukost och fixade iordning oss och begav oss till outletet. Jag och Emma shoppade ingenting men det var skoj ändå. Åkte hem till Emma och åt tacos och lite så där.

Kom hem precis för att lämna bilen och skulle sedan åka tillbaka men alla taxis hade väntetid på 30-60 minuter, eller så hade dom inga taxis i detta område. gaaaah. sjukt otrevliga var dom också. ursäkta mig att jag inte vet det?!

Nu ska jag läsa, eller sova.

Inga kommentarer: