30 april 2012

INLÄGG FRÅN FÖRRA ÅRET

30 april 2011


Nu är jag hemma efter en ashärlig kväll. Mina fina vänner kom hem till mig, sjöng och åt tårta, spelade lite jag har aldrig och umgicks och hade det bra. sedan blev det utgång för iallafall majoriteten av oss. Först silk där den bra musiken var, sen pluto där alla människor var. personligen måste jag erkänna att det var roligare på silk, musiken betyder mycket.

fick lite fina presenter också. mina vänner känner mig för jag fick typ ett års förbrukning av chips, hahah som att det behövs? men fina är de mina godbitar<3

har dessutom inte gjort av med en spänn, vilket också känns helt ok om jag får säga det själv.
nu ska jag sova länge och djupt förhoppningsvis och imorgon kommer lite släktingar hit och äter.

godnatt och hoppas ni har haft en fin valborg, jag har iallafall haft min bästa hittils. :)











SAKNAR ER MINA FINA VÄNNER!!

Inga kommentarer: