17 april 2012

TISDAG

Detta kommer väl gå till den lataste veckan i världshistorien tror jag. Jobbade i princip 3 timmar idag, sedan började jag med maten. Nu ska jag kolla på greys. Känns som att verkligheten för en gångs skull kommer ikapp mig nu när jag inte hela tiden har saker att göra på kvällarna. Såhär som mitt liv sett ut idag och igår var i princip så livet såg ut hemma, och jag förstår verkligen varför jag behövde en förändring.

Jag säger absolut inte att det är nått fel med att stanna hemma och bara glo på serier en hel kväll, tvärtom. Men nu vet jag att jag måste varva det med andra saker för att må bra. Det behöver inte ens vara nått stort, gå och ta en kaffe, bara vara hemma hos en kompis eller något annat liknande. Jag ser framemot att se hur livet kommer bli när jag kommer hem!

Nu ska jag fortsätta kolla på greys, kanske tar en sväng förbi trader joes och köper något gott att mumsa på. eftersom emelie är på semester, är jag också på semester hahaha.. nästa vecka ska jag börja stenhårt igen! så det så!

Inga kommentarer: