17 april 2012

TULLY

Haha hur lättroad är man på en skala om man skrattar åt att dom har en Tullys kaffekopp i greys anatomy, men istället för Tullys så står det ull.. alla som köper kaffe på tullys coffee vet ju hur loggan ser ut. nej, jag måste sova...

hemskaste saken hände idag också, A ropade på mig och sa; Hanna, jag behöver hjälp med en sak, vet inte om du kan hjälpa mig med det men.. Kan du ta fram mina lila byxor...

dom satt fast i en krok så jag trodde det var det hon ville ha hjälp med så jag tog tag i byxorna och drog, dom kom av kroken, men på köpet fick jag även en stor stor spindel... Precis när jag såg spindeln sa hon; .. jag tror det är en spindel på dom.. jo tack det kan man lugnt säga. hahahah, tjejen vet hur rädd jag är, ändå ber hon mig att ta bort den, no way josé!

Inga kommentarer: