16 april 2012

JUST LAST THE YEAR

Har spenderat kvällen med att titta på 6 avsnitt av greys anatomy! rätt bra gjort om jag får säga det själv!! Måste få bort min vana med tre timmars sömn på dagarna, det förstör mig.

Förövrigt händer inte så mycket i mitt liv, fick ett litet aloha från mina hawaii flickor, det var härligt att höra deras röst, att dom kommit fram ordentligt och att dom har det bra! Se till att njuta nu tjejer för det är ni verkligen värda!

Imorgon har jag en underbar sovmorgon till kl.2. det ska bli heaven. helgen som kommer är jag helt ledig vilket också känns underbart och välbehövligt. Planerna för veckan är zero förutom två playdates med Elin vilket är kind of det största jag har att se framemot!

Jag är inte så deppig och omotiverad som jag låter, bara äckligt trött så nu ska jag ta min lilla hjärna och hoppa i säng och få lite efterlängtad sömn!
de snyggaste männen i mitt liv just nu, haha

Inga kommentarer: