13 april 2012

FREDAGEN DEN 13E

Även denna dag kan kryssas av som en bra dag i kalendern. Hämtade E och det blev en spontan playdate med 4 tjejer från hennes pre-school. Åkte till en av deras hus i Ballard. Oh my, drömhuset! Deras kök var verkligen to die for!! Hämtade upp A, och vi stötte på grannarna ute på gatan så vi gick hem till dom och lekte lite i deras trädgård.

Gick hem och började förbereda lite middag och när min värdmamma kom hem hjälptes vi åt att göra klart det sista sen var jag off. Åkte ut till Mt. Baker. Emma och hennes värdbarn kom hem efter ett litet tag och en av tvillingarna på 1,5 år skrek; HAANNAAA! Så himla chockade blev vi allihopa haha! Men det var verkligen kul! Sötaste pojkarna på jorden, ska gifta mig med dom när dom blir några år äldre ;)

Jag, Mickis, Palle och Garett åkte till Bluwater för en mysig middag med utsikt över solnedgången över Bellvue och lake washington. Vår servitör var dagens hjälte och tog bort en spindel från vårat bås haha. Vi hade iallafall en mycket trevlig middag och behandlade frågor så som: vad är svensk midsommar (Garett trodde vi hittade på allt vi sa om det haha) och "why do you have those boat hats on some pictures?" med andra ord, våra studentmössor. det fann han väldigt roligt.

Åkte hem till Emma och Mickis igen och jag sa hejdå till Hawaii tjejerna. Hoppas verkligen dom får en grym vecka med mycket solsken och äventyr, det är dom värda. Även fast dom vet att det skulle vara roligare med mig och Mickis också, men dom får göra det bästa av situationen ;)

Imorgon jobbar jag 9-12 sen är jag ledig resten av helgen! Känns fett värt faktiskt. jag ska sussa hos Mickis och vi ska kolla på vår bästa polare Harry P!

Nu blir det lite sömn för min del! Puss och kram

Inga kommentarer: