22 april 2012

SUNDAY (SUNNYDAY)

Heeelt underbart väder har vi! Shorts väder i april. Man kan ju inte njuta mer. Idag var det en av mina bästa vänner, Emelies födelsedag och eftersom vädret var som det var kom jag och Emma överrens om att ha en liten överasknings picknick för henne så gick till trader joes och köpte lite jordgubbar, vattenmelon, mörkchoklad, kex och baugette och sedan lite kolsyrat vatten och smaksatt cream cheese på det. Vi åkte till Mt. Baker och satt nere vid Lake Washington. Helt underbart var det, mina fina fina vänner vad jag älskar er!

Såg tre american eagels idag också, det var lite häftigt.

När vi kom hem till Emma igen kom Palle och vi alla la oss och napade i Emmas säng, så himla skönt! Sedan vaknade vi, gjorde oss i ordning och åkte in och åt på resturang för Emelies födelsedag!

Var beredd på att frysa ihjäl när vi gick till bussen, men icke! Hur lycklig blir man inte av värme?!
Min kamera hade tyvärr slut på batteri så inga bilder från dagen, lite tråkigt. Men har iallafall haft en underbar dag! Och det hoppas jag du också haft Emelie!




1 kommentar:

Emelie sa...

Älskade fina vän, detta har varit en födelsedag som jag sent kommer glömma. Lycklig tjej!!!! <3 love u!