21 april 2012

LÖRDAG

Vaknade av att Mikaela låg och petade på mig igen. "HANNA DU MÅSTE VAKNA NU!!!" Okej då. Vi både tvärsomnade till askungen igår, så himla mysigt! Iallafall gjorde vi oss i ordning och åkte ner på stan, fixade mitt kort som blivit blockat pågrund av misstänkt skim och insåg att jag hade lite pengar till övers att shoppa för. Vår shopping som verkligen behövdes. nu klarar jag mig en bra bit in på sommaren. (har inte shoppat sedan december så det var väl hög tid) vi åt italiensk mat och köpte glass på molly moons och spana på killar.

Härliga härliga sommarväder. Imorgon ska det bli 22 grader! Blir nog shorts minsann, skulle kunnat haft det idag också. Imorgon kommer min Hawaii tjejer hem också, jippieee. och emelie fyller 20! så det ska firas på nått vis tror jag.

Nu tar jag vara på min städningslust och klockan må vara tjugo i elva, men det känns bra. Fint ska det bli, sedan måste man ju botanisera i garderoben när man införskaffat nya saker för att se vad man har osv.

älskar dig!!!!

Inga kommentarer: