2 april 2012

"SKA VI GÅ UPP TILL MIN SÄNG OCH LIGGA LITE?"

Idag har det, trots väderprognosen som visat ihållande regn hela veckan, varit riktigt fint väder. Uppemot 17 grader kan jag nog till och med lova och solen har lyst från klarblå himmel. När jag hämtat E åkte vi på playdate. Mysigt var det. Sedan åkte vi och hämta A, lekte lite här hemma. försökte med alla medel att få dom gå till parken i 30 minuter men dom vägrade. inga riktiga svenskar där inte ;) för en riktig svensk tar vara på solen när den är framme haha. hursom försökte jag lära A att fläta mitt hår, det gick sådär men har det som mål att hon ska kunna det innan jag åker härifrån!

Sedan lagade jag middag, och vi skjöt upp familjemötet till imorgon vilket innebar att jag kunde åka ut till Mt. Baker och träffa Emma och Palle. Mötte dom för dom var ute på promenad så vi gick och satte oss vid vattnet och tjöta lite innan vi gick hem till Emma för lite kvälls snack. Snodde lite jordgubbar och mjölk för att bättra på vårkänslan.

sedan gick vi upp och la oss i Emmas rum, hon försökte i 1 timme att försöka få hem mig. kvart över tio lämnade äntligen jag och mickis rummet. förlåt emma om du är astrött imorgon ;))

Var iallafall en supermysig kväll och åh vad jag har saknat mina flickor!!

Rubriken på detta inlägg var Emmas klockrena kommentar. Så här går det till när vi ligger!


Inga kommentarer: