10 april 2012

HUMÖRSVÄNGNINGAR Á LA 4 ÅRING

Oj oj oj, en 4 årings humörsvängningar är inte att leka med alltså. Kommer upp och E springer mot mig och kramar mig och är så lycklig att jag är här. nästa sekund skriker hon på mig; PRATA INTE TILL MIG! VAD GÖR DU HÄR ENS? Jag skratta lite inombords, hon lät så vuxen när hon sa vad gör du här ens? Dagen rann iväg snabbt iallafall och efter jobbet åkte jag ner på stan.

Där träffa jag mickis och efter ett snabbt stop på westlake center kom Paulina och vi gick till bion. Elin kom och joinade oss där också. Vi såg american reunion, haha så jävla sjuk film, som alla american pie filmer. Mycket garv blev det iallafall. På söndag ska jag, elin och Mickis äntligen se Titanic på 3D. Som jag längtat hela vintern, ända sen jag såg trailern i vintras!

Dagarna går så fort, kan inte fatta att det redan är 10 april! Racer fart!


Inga kommentarer: