3 april 2012

O EM GE

Vilken dag... När jag började en timme senare än planerat (yaay) så hade E varit hos optikern och hon måste börja använde en ögonlapp. det var riktigt jobbigt för henne för hon är så ovan, och det är självklart jobbigt att använda det ögat som är "dåligt". hursom, efter ett tag lugna hon ner sig och min värdpappa tog med henne och hämta A.

När dom kom tillbaka hade A med sig en kompis hem som aldrig haft playdate med henne förut. jag säger väl såhär.. bokstavs kombination - big time.. En jättegullig pojke, men ljudnivån var HÄÄÄÄÄÄR uppe och lyssningsnivån var hääääääääääääär nere. och alla beslut som togs från barnens sida var väl inte dom bästa, så jag har haft en rätt jobbig kväll. tillslut fick jag ut dom ute iallafall och de fick rusa och skrika och hoppa så myket dom ville.

Det var verkligen en upplevelse måste jag säga, och jag skänker en tanke till alla au pairer där ute som måste stå ut med detta varje dag. jag är väldigt lyckligt lottad att mina tjejer, för det mesta såklart (;)) lyssnar och håller en bra nivå!

Åt middag med värdfamiljen, och ikväll har vi familjemöte.


Inga kommentarer: