24 april 2012

FULL RULLE KANELBULLE

Wow, har verkligen haft fullt upp hela dagen och utnyttjat den. Somnade halv tre, tre igår så var väl inte den piggaste människan i denna värld när jag vaknade. Men drog mig iallafall först till gymmet, efter det gick jag och Emelie till Kerry Park och åt apelsin och njöt av värmen.

När jag hämta E bestämde vi oss för att åka till parken så jag bjöd med Emelie så vi tre lekte där i ungefär en timme innan Emelie skulle hämta sina värdbarn, då stötte vi på grannarna som vi leker med ibland och vi hängde lite i deras trädgård, sen gick vi till big howe och lekte lite innan vi kom hem och läste böcker och mös.

Vid fem sluta jag, men sen lagade jag lite mat. Efter maten åkte jag och Emelie till Mt. Baker, två av emmas kompisar från Sverige är här och hälsar på så vi stog och prata lite i köket innan det var dags att åka hem och ha familjemöte. Efter det gick jag över till Emelie och åt varm nyponsoppa med vaniljglass och biskvier, samt lite polly! Nu har vi godis löfte i en månad igen. Yeah yeah!

Imorgon är dagen också fullspäckad! Like it!

Har förövrigt bränt mig i nacken, och det var varmare här än i LA idag. Rätt sjuk känsla när man tänker på det!

Mig och min älskling i söndags! 

Inga kommentarer: