26 april 2012

4.26.12

Måste bara säga att jag njuter av att ha så intensiva dagar som jag haft senaste veckan. Man har liksom ingen tid att tänka på något annat och vår energin kommer bra tillhands!

Dagen har varit lång. Men idag mina vänner har jag fått bevittnat något som jag aldrig kunnat tänka mig. Min värdpappa var nämligen iväg och svor eden för att få sitt medborgarskap. Ashäftig känsla och då fick jag verkligen "ja justja jag är i USA" känsla!! Nu är han iallafall Amerikansk medborgare. Härligt!

E har varit speciell idag och jag har verkligen haft mina ups and downs, men efter en dusch och en tur ut till mt baker med Emelie och filmkväll känns det bättre. Vi kollade på inglorious bastards. Vet inte vad jag tyckte, den hade sina moment men var ändå seg! Men men! Nu ska jag börja läsa min bok jag fick av min värdpappa. Ska börja med en vana att stänga av datan senast 11 om jag kommer hem i tid. Nu kom jag ju hem tio över elva så då får det vara ett undantag ;)

Godnatt USA, godmorgon Sverige!

Inga kommentarer: