9 oktober 2011

WE GOTTA FIGHT FOR OUR RIGHT TO PARTY

Vancouver var grymt! Var det en överraskning eller. Vi bodde 8 tjejer i ett rum för fyra för det vart krångel med rummen. När jag kom igår möts vi av städpersonalen som lämnat en fin lapp åt tjejerna att visa hänsyn till sina rumskompisar.. Kul att jag var den nya rumskompisen. Men tänk om jag hade varit någon annan. Det var ju rätt så bombnedslagigt i rummet.

Kvällen var så himla grym och oförutsägbar. Vad hände inte liksom?! Längtar redan tills nästa gång som just nu lutar mot att bli i December! Riktig partyhelg och det kändes verkligen som att vi kom närmare varandra i gänget också. Kan inte förstå att jag inte känt dom längre än högst två månader. Känns som mina barndomsvänner dessa flickor!

Hemresan var också en klass för sig! I tullen fastnar vi och får vänta jättelänge. OM Emma kommer in i Kanada.. Hon kommer knappt ut! Kommer in i bussen, 7 svenska tjejer, rätt högljudda så har alla typ spridit ut sig i bussen och tagit andra platser och vi vart assura för vi inte fick sitta bredvid varandra. Palle stog mellan oss så satt det två killar för sig själva så sa hon; Can I sit here? Why are you like taking so much space?

Killen svarar; "We want to split you guys, you´re annyoing as f*ck!" hahahah så himla klockrent. Sedan sitter han och Palle och blir bästisar typ. Så jävla skön hemresa.

Nu ska jag återta lite sömn från nattens bravader. Vart inte mycket sömn inatt inte!

SEE YOU SOON, RACOON

Inga kommentarer: