13 oktober 2011

SOMETHING ABOUT MY SEATTLE GIRLS

Fika med tjejerna spårar alltid ur. Vi lyckas alltid vara högljudast vart vi än är. Fattar inte! Så himla bra är ni tjejer. Vet att jag upprepar det i typ varannat inlägg men det är så himla svårt att förklara hur det är. Vi är ju i samma sits och har verkligen bara varandra. Jag får alltid energi när jag träffar dom, dom är som min andra familj. Åh!

Vi har iallafall bestämt att det är dags för Ragnar att trimmas, Ragnar är förövrigt Paulinas pälsjacka.. Ja ungefär på den nivån var vårat samtal idag. Tro det eller ej, men vi kan faktiskt vara seriösa.. Men bara ibland!

Imorgon jobbar jag 10 timmar, har inte gjort det sen innan skolan starta igen så det känns konstigt. Men men på´t bara! Det är ju trots allt fredag, och payday. Yaay!

1 kommentar:

nela sa...

jag tycker också att jag ständigt upprepar mig om hur fina vänner jag har här men jag tror liksom att vi innerst inne bara är väldigt lyckliga och tacksamma - för precis som du säger, vi sitter i samma båt och vi har bara varandra. och ingen förstår en bättre än en person som sitter i precis samma båt! :) keep up the good work! :D