26 oktober 2011

SKYHIGH

Super rolig kväll verkligen! Ann var den som föreslog detta och vilket bra förslag. Åtta glada tjejer var vi som ivardera skyhigh. Jag är så grymt feg när det gäller sånt där och när jag väl pröva på lite småsaker så faila jag ju rätt hårt. Men alla fick sig ett gott skratt iallafall! Bäst var när vi spela dodgeball, vi stog 5 svenska tjejer på en ruta, hoppade och såg lite glada ut. Ingen ansträngde sig för att skjuta på oss. Tills jag stog och hoppa i min egna värld och tänkte på annat. PANG, bollen rakt i ansiktet. Tack för den liksom! Haha..




Kvällen avslutades med lite fro yo i U-district. Åh vad härlig känsla det var där. Måste dit flera gånger! U-district är området där university of Washington ligger och det är massa skolbyggnader, men det finns även mall, småaffärer & en amerikansk fotbollsarena. Här bor och lever som man förstår mesta dels studenter, de behöver inte ta sig down town för allt finns i detta område. Det bästa? Det ligger ändå centralt så det är inte svårt att ta sig dit!

Nu ska jag kanske ta mig en liten sovstund!
P.S 1. VART HAR DENNA VECKAN TAGIT VÄGEN?! Imorgon är det redan torsdag.. det var ju nyss söndag?!
P.S 2. Jag är sååååååå himla glad att jag har er tjejer. You´re the frosting on my cupcake!

Inga kommentarer: