21 oktober 2011

L

Har äntligen tagit tag i mig själv och städat mitt rum ordentligt. Jag har sorterat min garderob och organiserat alla småsaker som smycken och skit. Så nu ser mitt rum riktigt bra ut om jag får säga det själv!

Skandinaviska affären var typ heaven on earth. Där fanns allt ifrån Ballerina kex till kalles kaviar! Vi gick typ runt; ååååh, aaahh... åååh kolla här! även till saker jag kanske inte ens skulle äta hemma. ÅÅÅÅH KOLLA FISKBULLAR! Hur ofta äter jag fiskbullar liksom?! Men men, man bli så stolt och patriotisk när man är borta från sitt land. Som igår när dom spela ABBA på Es gymnastik. Man får typ lust och ställa sig och skrika; HALLÅ ALLA. I´M FROM SWEDEN! Så himla löjligt! :D

Nu ska jag äta lite salt lakrits och geléhallon, Riktiga små söta röda svenska geléhallon! mumma!


1 kommentar:

lina sa...

hahaha! Jag känner precis samma sak! Som när jag var på en skandinavisk affär här och de hade swedish fish där. Jag hade lust att gå fram till dem och säga att vi faktiskt inte har dem i sverige!