2 oktober 2011

SUNDAY

Zumba var såå himla roligt. Vår instruktör var underbar och hela stämmningen var great. Bättre start på en söndagmorgon kan man väl inte önska?

I bilen på väg hem var jag och emelie i extas och det kom den ena bra låten efter den andra på radion och vi typ bara brast ut i världens lyckotjut. hahah det var så himla härligt! taggningen till vancouver är enorm!

Jag är också så himla lycklig och tacksam över hur allt har gått. Jag har en underbar värdfamilj, underbara värdbarn, nya fina otroligt underbara vänner, jag bor i världens underbaraste stad,. Hur kan man inte vara lycklig?!

Nu ska jag med värdfamiljen och plocka plommon och gå på någon karnival. Vi får väl se hur det blir!
Pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet verkar leka just nu! Ta emot, njut och lagra till andra tillfällen i livet, kram mammar