23 oktober 2011

SOLSKEN MED GRÅA MOLN

Så mycket planerande vart det inte då det hänt lite tråkigheter i vårt lilla kompisgäng.. Men jag tog på mig rollen som reseledare igen och när jag lagt barnen ska jag kolla igenom böckerna, anteckna, checka upp allt viktigt på internet osv. Tur att jag älskar sånt! Då kan jag hålla mig sysselsatt! :D

En sak vi alla vill göra i vinter är iallafall snow tubing, ni vet när man åker ner för en backe med gummiringar! fett pepp på det! Sedan är jag himla sugen på att gå på Opera, och till min stora förvåning får jag kanske med mig några till. Trodde jag aldrig! Inte för att jag är sånt opera fan men jag tycker det är häftigt och har aldrig varit på nått sånt! :)

Jaja, mer planer kommer nog komma framöver. Himla skoj.

Nu är det dags att dra på sig arbetshandskarna och börja jobba. see you later alligator!


Inga kommentarer: