1 oktober 2011

CRAZY STUPID LIFE

Vart cheesecake factory och bio igår med damerna. Vi såg crazy stupid love. Så himla awkward film. Bästa momentet var när jag lutade mig framåt och kollade på tjejorna längst borta och alla satt med samma ansiktsuttryck. munnen lite öppen och handen halvt över ögonen.. haha jag och emma dog.

sen tog vi tuben hem till emma och gick förbi QFC, en mataffär som har öppet dygnet runt. Skulle införskaffa en tandborste. Kom därifrån med ben och jerry och fanta.. ingen tandborste. kändes ungefär som bullerbyn ni vet, när dom kommer halvvägs från affären flera gånger och går tillbaka och köper grejjer. jag sket dock i att gå tillbaka. Hemma hos Emma placera vi oss på deras tredje våning och kollade på solsidan.

Nu ska vi dra in mot staden, vart inget IKEA. Vi är för sega. Jag och emelie sov till 11.
Ikväll ska jag på hemligt uppdrag.. den ni.

Kisses!


Inga kommentarer: