20 oktober 2011

FLU

Var la och tog en spruta i armen igår. Flu shot. Känns så himla Amerikanskt. Här kan du klampa in på vilket snabbköp som helst och ta dig ett vaccin. Inte dåligt. Gratis fick jag det också på min försäkring! Vad jag fick på köpet är en förlamad arm... Jag skoja... Men min muskel spänner som bara den, det har dock lagt sig lite. Igår kväll kunde jag inte röra den utan att det gjorde ont..

Har haft lite rast nu men nu är det dags att åka och hämta A och ta med henne på gymnastik. Idag slutar jag kl. 8. Ska träffa Emelie efter det. vi ska till *drumroll* starbucks.. så klart.. men jag har gjort av med otalig summa pengar där denna vecka så kanske bara sitter som ett mongo på sidan om och tittar på. vi får la se!

3 kommentarer:

EM sa...

Tog du den för att din värdfamilj sa det? Jag har funderat på det, men varför.. Liksom (a)

EM sa...

Haha, okej! Hoppas inte jag behöver ta den.. (a)

DanielB sa...

De var väl inte preflucel?