5 oktober 2011

BLANDAD KOMPOTT

Tydligen har steve jobs trillat av pin... Okej! Jävligt okänsligt skrivet mig. Jag är trots allt ett apple fan (förlåt till min hostdad om han läser detta ;)). Men å andra sidan känner jag honom inte. Förhoppningsvis har han ett grymt team under sig som kan fortsätta tillverka dessa härligheter. Jo, lite sorgligt är det allt.

Som sagt var hade jag en bra dag idag. En riktigt bra dag. Humöret är tillbaka där det ska vara så att säga. Kvällen avslutades med svennefika, var inte riktigt den uppslutning det brukar vara. Vi var fyra tjejer, 1 augusti tjejerna (jag, carro och malin) och en ny tjej som kom i fredags som bor granne med Carro. Amanda hette hon och hon var jättetrevlig.

Vi satt på starbucks sedan gick vi även till red mango som är ett fro yo ställe. Länge sen jag smaska på det så det var gott.

Nu ska jag kolla gossip girl. Imorgon har jag sovmorgon till 8, börjar 8.30. Jippie!! Ska ta lill tjejen på gymnastik sedan akvariet hade jag tänkt. Känns bra.

Appropå lilltjejen. Hon kläcker ur sig de roligaste mest oväntande kommentarerna ibland. Jag skojade lite med dom och så sa jag; Jag kan faktiskt också vara busig.
Så sa hon med sin hemlighetsfull, busiga, full i sjutton röst som är så himla gullig; Som när du brukar bajsa på människor?!

AAA MEN JUST DET! Du känner igen dig va?! Hahahha hon är för go mitt lilla charmtroll!

1 kommentar:

Anonym sa...

hhaha / fanny