27 oktober 2011

UNDERBARA TORSDAG!

Jättefin dag i Seattle idag! Efter gymnastiken åkte jag och E till golden gardens, lekte lite på lekplatsen, tog lite fina bilder vid havet och åt lite lunch. Efter ett tag var vi väldigt kalla så vi åkte till ett mysig café här på Queen Anne. E fick special treat idag och det har hon verkligen gjort sig förtjänt av. Hon har varit världens sötaste lilla ängel. Hon har lyssnat, hjälpt mig, varit glad som en sol och bara varit världens underbaraste unge. Jag älskar mina värdbarn, både genom svart och vitt. Men känslan när dom är såhär gulliga är helt obeskrivlig!

Förövrigt har jag insett att torsdagar är min favorit jobb dag! Jag får ta E till gymnastiken och ha specialtime med henne, vi brukar ofta hitta på något roligt och mysigt. Även om det bara är något litet. Det gör så att mitt jobb känns så himla lätt ibland.. Fast det är det ju inte!

Kvällen just nu är inte planerad. Skulle träffat en ny isländsk tjej men hennes hostmum fyllde år så det blev inget av med det. Kanske bara blir en hemma kväll med lite sex and the city tittande och tidigt sänggående. Jag vet inte. Vi får se vad som dyker upp!


Inga kommentarer: