13 oktober 2011

SILLY THURSDAY

Har haft en fin förmiddag med lill E, först gymnastik, som vanligt. Sedan skulle vi åka vattentaxi över till West Seattle och äta lunch för solen visar sitt vackra ansikte igen! Dock fungerade inte biljett automaterna och jag fick inte köpa biljett i fönstret så det bidde ingen färja för oss. Istället gick vi och satte oss i waterfront parken och åt lunchen.

När vi satt där kom en jätte fancy lady. Med pälsväst och diamant skor och hela köret, så satt hon där och kolla ut över vattnet. Så kom det en fiskmås och bajsa på henne. hahahah alltsååå så jäkla barnslig är jag men det var verkligen en av dagarnas höjdpunkter.. försökte hålla mig för skratt, hon var ju inte så glad direkt.

Efteråt gick vi till en spel hall och åkte karusell, spelade på spelmaskiner och jag fick vara allmänt barnslig. det bästa med att vara au pair är att man får vara barnslig och det är inget konstigt. love it! vi fick iallafall ihop 10 kuponger som E fick byta till sig ett pris av.

När vi kom tillbaka till bilen skulle jag vara lite silly för att få E att lyssna, så jag hoppa in i hennes bilsäte och stängde dörren så satt vi och lekte lite och allt var superkul, tills jag skulle komma ut. barnsäkrade dörrar. BRA HANNA! Så jag fick klättra igenom hela bilen för att komma ut, tror ni det gick smidigt? njaaaae inte direkt va.. men vi skrattade så vi grät. Hon är så goooo min lilla gumma!

Jag är enormt övertrött, gick och la mig liiiite för sent igår. Men men, jag fungerar iallafall. Ikväll blir det fika i Madison Park med tjejerna. Underbart!

Inga kommentarer: